.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محمد دامادی:وعده دولت محقق نشد

 عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به وعده‌های دولت در مورد اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در کشور، گفت: دولت شعارهای بسیاری در مورد افزایش اشتغال و کاهش از نرخ بیکاری در کشور داد، اما به دلیل اینکه همین دولت، ساختار اقتصادی نابسامانی را در کشور ایجاد کرد نتوانست توفیقی در امر اشتغالزایی داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز  محمد دامادی در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به اینکه در مورد اشتغال آمارهای درستی وجود ندارد، گفت: آمارهای مربوط به اشتغال و نرخ بیکاری در کشور به هیچ عنوان صحیح نیست، اما آنچه از قرائن موجود پیداست، آمارهای ارائه شده توسط دولت در مورد میزان اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری، واقعی نبوده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت به شعارها و وعده‌های خود در زمینه افزایش اشتغال، عمل نکرده است، افزود: دولت احمدی نژاد شعارهای بسیاری در مورد افزایش اشتغال و کاستن از نرخ بیکاری در کشور داد، اما به دلیل اینکه همین دولت، ساختار اقتصادی نابسامانی را در کشور ایجاد کرد نتوانست توفیقی در امر اشتغالزایی داشته باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و وظایف دولت آینده در مورد اشتغالزایی در کشور، تصریح کرد: دولت آینده ابتدا باید وضع موجود اقتصادی را سامان داده و سپس با داشتن برنامه‌ای مدون و جامع، نگاه عمیق و ویژه‌ای به اشتغال جوانان کشور داشته باشد.

دامادی در مورد شعارهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری نیز، اظهار کرد: نامزدهای اتخاباتی ریاست جمهوری باید این امر را مد نظر داشته باشند، افرادی که تنها به شعار دادن اکتفا می‌کنند و هیچ برنامه‌ای برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در کشور، ارائه نمی‌دهند به هیچ عنوان دولت‌های موفقی نبوده‌اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه اشتغالزایی در کشور نیاز به برنامه‌ای بلند مدت دارد، خاطر نشان کرد: اشتغال امری نیست که امروز در مورد آن برنامه داده و فردا نتیجه بگیریم، لذا در حال حاضر همگان می‌دانند دولتی که اینگونه عمل کرده نه‌تنها اشتغالی در کشور ایجاد نشده، بلکه این دولت تنها به دادن وعده‌های واهی به مردم اکتفاء کرده است.

متاسفانه آنچه که امروز و پس از ۸ سال فعالیت دو دولت نهم و دهم در بخش بازار کار و اشتغال کشور به گواه آمارهای مستند مرکز آمار ایران مشاهده می‌شود، نه‌تنها ریشه کن شدن بیکاری نیست بلکه هنوز هم حدود ۳ میلیون نفر جوان در کشور مترصد ورود به فضای بازار کار هستند/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 24 ارديبهشت 1392
شما از فعالین ستاد احمدی نژاد بودید ؛ این مسائل تازه یادتان آمد
قادر 24 ارديبهشت 1392
دامادی همه جا ؛ عضو پیشین ستاد احمدی ؛ همراه با محسن رضایی ، وعده داده با قالیباف ، دلداده هاشمی ............................؟؟؟؟؟؟ سر انجام هم از ستاد دیگری سر در می آ ورد... یاد آنروزها بخیر که حاج عزت مرد و مردان پای ناطق ایستاد. راستی محمد دامادی فرزند راستین حاج عزت است !
نا شناس 24 ارديبهشت 1392
فقط بگم هنوز برات زود بود بری مجلس.............حیف آدم هایی همچون دکتر یوسف نژاد که حالا حالا ها کار داری تا بتونی شاگرد ایشون بشی ........اینو خودت هم خوب میدونی.....زنده باد دکتر
نوروز 25 ارديبهشت 1392
با سلام و سپاس
همه با احمدی نژاد بودید نبودید؟؟
زمان اقتضا می کرد الانم باید ضعفا رو گفت..........
محمد مرد است و تابع ولایت فقیه.......
یادتان باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.